O firmie

Kim jesteśmy?

Firma SEDONA rozpoczęła działalność w 1993 roku jako dystrybutor papieru komputerowego i kserograficznego w oparciu o kilka oddziałów zlokalizowanych na terenie Polski północnej. Sukcesywnie rozszerzaliśmy bazę dostawców oraz ofertę produktową w zakresie pełnego biuro serwisu. Dzisiaj nasza firma posiada Centralny magazyn zlokalizowany w Piasecznie pod Warszawą, z którego realizujemy dostawy obsługując oddziały naszych Klientów na terenie całego kraju.

Łącząc w swojej działalności wieloletnie doświadczenie z nowoczesną koncepcją świadczenia usług, proponujemy indywidualne rozwiązania wpierające procesy zakupowe w firmach. Monitorujemy i raportujemy efektywność naszych działań, cały czas dostosowując naszą organizację do zmieniających się wymogów rynku. Nieustannie poszukujemy rozwiązań korzystnych dla Klienta usprawniając proces zaopatrzenia firmy pod względem czasu, jakości i dokładności.

Co nas wyróżnia?

Naszym Klientom przedstawiamy oryginalny, zindywidualizowany program dostaw nie tylko artykułów biurowych, spożywczych, czy chemii gospodarczej, ale również wszystkich innych materiałów niezbędnych w funkcjonowaniu jednostek klientów w całym kraju.

Celem naszego programu dostaw jest wspieranie efektu synergii w procesach zakupowych i logistycznych oraz redukcja i kontrola kosztów zaopatrzenia i administracji. Dopasowujemy procedury obsługi do kultury organizacyjnej Klienta. Dostosowujemy asortyment pod względem ilości oraz jakości do wymagań Klienta. Do zarządzania procesem zaopatrzenia i realizacji dostaw udostępniamy nowoczesną Handlową Platformę Internetową SEDONA.

Dlaczego warto nam zaufać?

W naszym portfolio posiadamy zarówno firmy kilkuset oddziałowe jak również mniejsze, z którymi współpracujemy od wielu lat. Nasza firma rośnie wraz z rozwojem naszych Klientów. Pomagamy pracować efektywniej analizując dane zakupowe, co umożliwia klientom optymalizację kosztów administracyjnych. Kładziemy duży nacisk na dostosowanie naszego systemu operacyjnego i Handlowej Platformy Internetowej SEDONA do narzędzi informatycznych Klientów, co umożliwia interaktywną wymianę danych o zamówieniach umożliwiając efektywniejsze alokowanie czasu ich pracowników.